jueves, 1 de noviembre de 2012

DEKORA KULTURA



"Dekora Kultura". Així es diu el nou projecte que he engegat.

Fa un temps que deixant de banda (però no oblidant) altres vessants com el disseny, la fotografia, la il·lustració sobre paper... M'he centrat en aquesta nova proposta que m'agradaria que arribés lluny. 
Després de provar de pintar sobre tela, vaig adonar-me que no estava malament i que podia treure'n profit, lligant-ho a una de les meves passions com és la cultura popular i tradicional catalana. Les primeres obres (a la foto de baix) van ser proves que vaig dedicar i regalar a les entitats culturals de Caldes de Montbui, per tenir material per veure i donar a conèixer aquest projecte.

De moment la resposta ha estat molt positiva per part de totes les entitats, a les qui agraeixo el suport i l'ajuda en la difusió de tot això! 

"Dekora Kultura" neix amb la intenció d'expandir el món de la cultura popular a través de la decoració, a partir de quadres il·lustrats i pintats.
La temàtica de cultura popular i tradicional catalana és la principal, tot i que s'escolten propostes alienes ja vingui d'altres cultures o altres tipus de temàtica, com per exemple bandes o grups de música, entitats de qualsevol tipus, etc. 

Es poden 

demanar pressupostos sense cap compromís.
Quadres fets a mà íntegrament, de manera que no n'hi ha dos d'iguals.

Ja sigui per decorar casa vostra, la vostra habitació, el vostre local, fer obsequis a colles convidades... "Dekora Kultura" "



No hay comentarios:

Publicar un comentario